Пошуковий запит: (<.>A=Грудок-Костюшко М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Грудок-Костюшко М. А. Интерактивное обучение как условие формирования мотивации к созданию диалогового дискурса иностранными студентами [Електронний ресурс] / М. А. Грудок-Костюшко // Наука і освіта. - 2015. - № 6. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_6_7
|
2. |
Грудок-Костюшко М. О. Діалог у структурі дискурсивної діяльності [Електронний ресурс] / М. О. Грудок-Костюшко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2014. - Вип. 11(1). - С. 116-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2014_11(1)__32
|
3. |
Грудок-Костюшко М. М. Диалог в виртуальной коммуникации иностранных студентов [Електронний ресурс] / М. М. Грудок-Костюшко // Новий Колегiум. - 2015. - № 2. - С. 18-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2015_2_7
|
4. |
Грудок-Костюшко М. О. Компетентнісний підхід в освіті: формування діалогової компетентності в учнів загальноосвітніх шкіл [Електронний ресурс] / М. О. Грудок-Костюшко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2014. - № 7-8. - С. 74-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2014_7-8_13
|
5. |
Грудок-Костюшко М. О. Характеристика рівнів сформованості україномовної діалогової компетентності в учнів 10-11 класів загальноосвітніх шкіл [Електронний ресурс] / М. О. Грудок-Костюшко // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 11. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_11_14 Наведено характеристику рівнів сформованості україномовної діалогової компетентності в учнів X - XI класів загальноосвітніх шкіл, презентовано зовнішні та внутрішні чинники, що впливають на ефективність формування україномовної діалогової компетентності.Представлена характеристика уровней сформированности украиноязычной диалоговой компетентности у учащихся X - XI классов общеобразовательных школ, презентованы внешние и внутренние факторы, влияющие на эффективность формирования украиноязычной диалоговой компетентности.Characteristic of levels of forming of Ukrainian-speaking dialogue competence of the pupils of X - XI forms of general schools is offered in the article, external and internal factors, influencing the effectiveness of forming of Ukrainianspeaking dialogue competence are presented.
|
6. |
Грудок-Костюшко М. А. Актуальность реализации компетентностного подхода в процессе обучения иностранным языкам в высшем учебном заведении [Електронний ресурс] / М. А. Грудок-Костюшко // Молодий вчений. - 2018. - № 1(1). - С. 288-292. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_1(1)__70
|
7. |
Грудок-Костюшко М. О. Упровадження інноваційних методів навчання у процес викладання української мови як іноземної [Електронний ресурс] / М. О. Грудок-Костюшко // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2015. - № 1. - С. 92-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2015_1_19
|
8. |
Грудок-Костюшко М. О. Щодо питання про формування лінгвокраїнознавчих компетенцій у іноземних студентів морського вишу [Електронний ресурс] / М. О. Грудок-Костюшко, І. Л. Фоміна // Мова. - 2020. - № 33. - С. 138-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2020_33_26 Мета роботи - проаналізувати питання про формування лінгвокраїнознавчих компетенцій у іноземних студентів морського вишу. Предметом розгляду є змістовні, організаційно-педагогічні засоби формування лінгвокраїнознавчих компетенцій студентів морського вишу. Результатом розгляду є сформованість таких лінгвокраїнознавчих компетенцій у іноземних студентів, які потрібні для засвоєння української мови на різних етапах навчання та передбачені обсягом робочої програми з дисципліни "Українська мова як іноземна". Висновки: розвиток у студентів морського вишу лінгвокраїнознавчих знань, умінь і мотивів для здійснення повноцінної міжкультурної комунікації вимагає постійного вдосконалення практичної освіти, а саме створення інтенсивних методик вивчення української мови як іноземної, які сприяють підвищенню якості підготовки іноземних студентів у рамках професійної підготовки з урахуванням особливостей морської спеціалізації.
|
9. |
Грудок-Костюшко М. А. Формирование терминологической компетентности у специалистов морской отрасли в процессе обучения русскому языку как иностранному [Електронний ресурс] / М. А. Грудок-Костюшко, А. М. Варинская // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2018. - Вип. 37(1). - С. 26-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2018_37(1)__9
|